Jumaat, 12 September 2008

Sepetang di Dunedine

Hujung bulan lepas, Alhamdulillah sempat ke Dunedine, ada semminar disana...penat sungguh sbb flight delay 5 jam. melangut ja duk sorang2 kat airport...tq KM & AbgM tlg hantarkan ke airport. Tq jgk kat KZ & AbgS nak tolong ambilkan mlm tu. Hanya Allah mampu mbalas budi dan jasa baik kalian. memandangkan aku kesana sndrian tanpa teman..ekekeek...xsempatla nak posing....ada a few pics sempat snap..tu pun xda muka sndri...tp pemandangan mmg cantik kat sana...insyaAllah akan ke sana lg..nextweek pun ada program kat sana, tp aku xlarat la pennat sungguh bulan ni nak kejar....kejap pa?ekekekekek dateline la..pa lg....sampai sana dah mlm dlm 9 lebih, blom sempat ke hotel trus aku p Public Art Gallery, siap bersoal jawab...pening n penat aku lom pun hilang...tp xpa lah..buatlah stakat yg termampu..keseluruhannya depa puashati..xda mood nak tulis pa lg...gambar nanti upload kendian...mana p gambarnya pun aku dah lupa...xda ni? mana? huhuhhuhuuu.........
(dah, dah jumpa...gambarnya.....)










sedar xsedar dah hampir seminggu berpuasa...sekejap ja masa berlalu...welly pun dah masuk musim bunga...indah segala...adakah anggerikpink turut berbunga? hehehheheh...doalah byk2 moga2 berbunga lebatlah hendaknya....pg td dapat email dr TD FF, aku reply. skali dia p forwardkan untuk sumer warga FF plak...alahaiiii.... apa nak kata...


aku suka video klip ni dr padi=kasih xsampai...K.As yg kata best...bila aku tgk mmg best...sadiss...jom layannn.....

Tiada ulasan: