Isnin, 16 Februari 2009

D sini

Aku dsini..tajuk lagu nor kumalasari zaman aku kecik2 dulu..ekekkeke.masa tu tgh suka menyanyi..pantang puji sket mula la aku menyanyi...ingat x ateh..aku nyanyi depan pintu umah dgn hanya pakai suar pendek ja...masa tu xpahsan pintu umah terbuka..hahhahaha...arghhh sungguh la malu...tp masa tu kan kocik lg...
Alhmdulillah da nak masuk 3 minggu aku berada disini...nyaman dan selesa..trasa suasana uni dlm taman ala2 uni pujaan aku kat malaya dbangi.....aku suka suasana nya, blom sempat pun nak posing sakan..sbb dekat ja kan...tp bila lihat pokok2 nya tu..sumer besar2 n sebijik cam dlm citer lord of the ring tu...pokok yg ada mata tu kan....ha mmg pokok tu g2..


siap ada itik lg...byk plak tu...

aku suka sgt pic ni...pic ni aku snap 2 minggu lps...masa bawak adik2 welly dtg jenjln kat UC...(f & d, kct minta izin buh gambaq kat sini na...ekekekee)

dan lani aku tgh pening memikirkn benda alah ni....dan ini...dan ini....
dan juga setiap hari aku lalui dgn penuh kelaparan....adakah kerna cuaca yg sungguh sejuk...atau aku byk bjln jauh???.atau..aku byk bfikir???duk serap sumer ilmu yg boleh...sbb ni bukan bidang aku...aku da cross bidang da ni sebenaq nya...atau....mg kerna aku lapar...aku xpernah makan byk cam skrg sejak menjejak kaki ka nz....tp lately cepatnya la lapar..n aku baru ja abes makan nasi sekejap td..d mlm hari...entahla labu....

2 ulasan:

aiShaH berkata...

wani apa khabar? macamana kat sana.. tak balik cuti ker.. nak masuk autumn kan

anggerikpink berkata...

Salam chah,alhmdulillah sehat..cuma bdan lenguh2 sbb sejuk..da masuk autumn pun...blom masanya aku balik lg..huhuhuu..murah rezki insyaAllah, aku kan menyusul..ko sehat chah?