Rabu, 15 Julai 2009

Keterlaluan

disaat ini sumer kerja xbjln..klau jalan pun cam semut...entah apa kena ngn aku ni...sebulan yg lalu sampai ka saat ini...tingin sgt nak makan masakan malaya...tambah2 air tgn mak n ateh....


da lama nak makan satay...satay kajang..kat bangi shell tuh.tempat aku meronda tatkala remaja dulu..hehehee....masalah aku...klau nak satay tu..satay tu ja la..perlu dbeli dsitu..satay lain xmo....pas2..aku nak juga satay baung KB...huhuuuh...nak yg situ juga..xmo yg lain...pas2 aku nampakkkkkkk..huhuuhhu...tiap2 hari...dlm blog,dlm paper,dlm email...kat malaya skrg ni...sumer psai durian..buah pujaan hatiku itu...hukhukhukk....entah kenapa..perasaan itu mbuak2 dlm dri ni....makin mjadi2..aku tingin nak makan nasi kandaq juga,tp bukan dr penang,,,lega sket..xyah bsusah payah nak p belah sana...

dan byk lg....mcm2..senarai aku da sampai 30++...tu xmasuk fastfood...tu sumer masakan mak n ateh...nape mengidam sgt ni?aku pun xpaham....huhuhuhuhu...

pas2...aku tingat ka rojak mee mamak bangi belakang ILKAP...sob..sob...farewell aritu wat kat situ..mamak tu ingat bday aku bila F & pakcik bawakan kek...pas2 mamak tu kasi coklat ka aku...baik ja mamak tu...aku rasa lebih baik benti kat sini..sblm aku merapu dgn lebih teruk! manggis, pulasan, ikan patin masak tempoyak mak, kerabu mangga dan sebagainya..seolah2 menyeru aku...ehheheeheheh...meleleh abess da air dlm mulut nih...aisey...

masa duk tulis2 ni pun..aku tingat ka tempe...tingat ka tauhu sumbat..kepok lekor..cucuq udang mak.pulut sotong..sup ikan.ikan bakaq, air asam mak buat..sumernya mak buatlahh..ahhhhh punyala byk..mau pengsan mcm ni!

Tiada ulasan: