Rabu, 20 Ogos 2008

Penantian

Penantian suatu penyeksaan.........hhhuhuhhuuhuu
Sejak jumaat lps...menunggu sehinggala ke saat tepat jam 230pm td, akhirnya penantian berakhir jua.....ahad lah yg kemuncak bila mana dhl kol dan katanya esok kan dihantar...senin dr pg sampai petang ku tunggu dgn penuh harapan...asal ja loceng pintu bunyi cepat2 la aku p tgk..kut2 aku nya brg dah sampai..tp harapan tinggal harapan..yg ada cuma kehampaan....selasa jg berlalu dgn penuh perasaan hampa...dan harini aku xmenaruh harapan lagi...aku dah putus berharap (mau ja aku letakkan lagu tu kat sini...ekekekekek)...tgh2 duk pening analisa data td..tetiba Annalee bawakan aku bungkusan.. hikhikhiksss...aku dapat bungkusan...cam xpercaya..sbb aku xsangka..uwaaaa....sib baik MAF biosecurity lepaskan..aku takut sgt..takut sangkut kat depa... akhirnya...inilah dia yg ku tunggu2...

parcel pertama dari MALAYA yg dtg bukan dr kiriman mak/ateh dan seangkatan.....


apa yg ada kat dalam tuh???? ekekkekee....aku suka...suka amat...xtau nak cakap tq camna kat pengirim yg baik hati sgtttttttttttttt ni.....terharu, gembira, suka,....sumer ada...ku buka balutan satu persatu...xsabarnya........



nampak tak tu...aku dah makan...huhuhuhuhu...sedap sgtt2...masih trasa durian kat dlm tuh!...homemade kan mesti la sedap....air tgn ba kan tokwan?tokwan kata letak santan cukup, letak gula cukup...pas2 masak atas api lama2....nyumnyum...bila aku sendawa td..hikssssss.....da bau durian la...hehheheheheh.......

dan bersama ini juga disertakan....duit raya..duit raya pertama yg ku dapat di welly...dan duit raya pertama tahun ni...hikhikhikshiksss..xku sangka...dah tua2 gni pun masih ada yg sudi kasi duit raya...yeaaaaaaaahaaaaaaaaa....


trima kasih yg tak terhingga....ap xtau nak cakap camna....trima kasih byk2 sgt kat tokwan....yg bersusah payah krn ap....begitu juga ngn mksu....yg bersungguh2 nak pastikan bungkusan ini slamat tiba ke tgn ap...hanya Allah mampu membalas budi dan jasa baik tokwan dan mksu...doa kesejahteraan dan ketenangan dr ap sentiasa bersama walau dmana tokwan dan mksu sekluarga brada.

6 ulasan:

ladyfloppy berkata...

wah.. kenduri sakan la lepas ni.
Kak zz kat opis ni. Cuba masuk ebuddy, nampak awk online tapi busy. dok send msg tapi macam ada problem. huhu
takde peluang lagi nak chat ngan awak.

take care.

anggerikpink berkata...

salam kak....
akak,xda pun akak online...huuuhuhuu...ebuddy probm tu agaknya....winduuuuuuuu......xda rezki kte kak.....

macikcrimescene berkata...

hehe sedapnyo lepuk..syukur la wani ado ore caring ko mu..sanggup anta bare jauh2..nikmatilah life denu.esok2 bila tua mu teingat balik sume jd kenangan terindah hehe

anggerikpink berkata...

Alhamdulillah...masih ada yg caring...huhuhuuhuu...insyaAllah...tq kak..u takecare :)

aiShaH berkata...

Wah.. bestnya wani.. lepas pula dodol tu yer.. bukan NZ susah ke nak pass barang-barang macam tu. Selamat Berpuasa yer

anggerikpink berkata...

Salam chah....Alhmdulillah...dah rezki aku kut chah...disertai dgn keikhlasan hati pengirimnya...sampailah ia ke bumi welly....slamat berpuasa kat chah jgk ya :)