Rabu, 17 Disember 2008

Diri ini

Dapat lagu ni dr seorg sahabat d U*K, skrg pun tgh belajar juga ... katanya semasa ke workshop kat S semlm, dia dgr lagu ni dlm komuter, dia suka, n mungkin dia kata aku pun suka...sbb pa..sbb aku jiwang katanya...heheheh..bertuah betul...(abess tu..dia pun suka? dia xjiwang ka?hahahaahaa). jd dia emailkan aku lagu ni..bila aku dengar n tgk lirik ni...mmm sedihnya rasa....tp aku suka!

bulan december....bulan kelahiran insan yg amat aku sygi..... ateh(10), achik dan mak....dan anak buahsulung danish (9)...ateh dan danish da lepas...achik 20 dan mak 31.....mmm xdapat nak sama2 meraikan..hanya doa aku dr jauh mengiringi kalian..lagu ni aku tujukan buat mereka yang aku sayang.....ka depa yg patut tujukan pd aku..eheheheheh..mana satu ni ya?apapun selamat ulang tahun sayang mak....ateh,achik dan danish!

lagu ni mmg cam menyentap aku ja...huhuhhuuhuu..rasa cam ada sesuatu ja dlm lagu ni..uwaaaaaaaa..makin lama dengar makin parah lak aku jdnya..kata H, lagu ni purposely dibuat untuk aku...wakakakaka....nak sedapkan hati aku ka pa ni H?adesssss pakcik imran..awatnya nyanyi lagu gni..mendayu sgt....klau la betuiii kan ...haiii.....laghooo la Cik SAA niii....

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Aku hanya ingin kau setia
kerana setia yang mencipta bahagia mu

(gambar diambil smasa hari raya qurban d rumah EN)

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya ingin kau setia
kerana setia yang mencipta bahagia mu
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu


Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

dan akhirnya...ia mengalir lg..bukan membasahi pp da...da sampai meja skali basah daaa.....huuhuhuhu...bila nak benti ni? ****Jgnlah engkau x terbang pulang....uwaaaaa aku kan PASTI pulanggggg...xsabar ni nak pulanggg...

2 ulasan:

aiShaH berkata...

salam.. Wani janganlah sentiasa bersedih.. macamana belajar. Balik tak bercuti

anggerikpink berkata...

salam chah..lama xdengar brita.sehat?baby camna? xsempat da nak balik lg chah,insyaAllah ada rezki nextyear la plak...