Isnin, 1 Disember 2008

Roses

last saturday p picnic kat botanical garden bsama Kz n Km sekeluarga, sesambil singgah posing di lady knowood roses garden..(entah betui ka dak nama nya..) malas nak cek la..ya la kut tu...besar roses nya..mcm2 warna..tp yg silap aku x wat homework, jd xtau nak posing n snap gambar terbaik dgn roses ni...nak kata jalan jauh tu xda la..sblm ni lg byk aku jalan tp kali ni abess sakit kaki,peha n betis...rasa cam bengkak...hahhahaa...da lama aku xjln jauh.tambahan plak C da xda.aku mmg xkemana2 la ni...
apa yg membuatkan aku updet blog ni adalah krn aku badmood sgt arini...entah nape...entah lah..harap2 kejap ja la...biasa kan ada masa kita akan rasa perasaan camni..jd biarkan lah aku sebnetar bersama dunia ku....







aku paling suka warna purple atau ala2 pink g2...tp dlm byk2 roses ni...putih ni la peberet aku...cantek...putih bersih..kelopaknya besar..kkdg dsebabkan besar sgt...hilang plak seri bunga tu kan...mmm entahlah...

merah nya...menyala...merah sgt2....




aku xda mood sgt2........tolongggggggggggg.....

Tiada ulasan: