Selasa, 16 Disember 2008

Kehidupan

kehidupan ada peringkat nya yg tersendri...dan aku xpasti peringkat atau tahap mana yg sedang aku jalani skrg...xda mood sgt2 nak menulis sejak akhir2 ni walaupun byk perkara yg boleh diceritakan..tp aku lebih suka mengambil jalan untuk berdiam dri sahaja....berdiam bukan mengalah...berdiam pun ada hikmahnya juga kan..

gambar ni diambil di hari raya qurban drumah EN, rumah dia penuh bunga..cantik sgt2..masa duk mundar mandir ramai2 kat depan laman rumah, dpt aku perhatikan satu perkara dan aku pun berfikir....mungkin bunga ni pun melalui peringkat yang tersendri..yg paling aku suka..dapat lihat ke3-3 peringkatnya...mungkin remaja,dewasa dan emas (ekekekekeke...tua tp bharga ya..)....yg pasti sumer kan suka peringkat tengah...cantik molek..peringkat awai lak..mungkin suci dan murni...yg terakhir..walaupun jauh bezanya dr segi penampilan namun pd aku tetap cantik dan menarik...keindahan dan kecantikan itu adalah abstrak....kan..kan...



Alhmdulillah, ada sesuatu yg telah dicapai...walaupun tidak sebesar mana, dan walau masih byk yg kabur dan memeningkan kepala....aku berserah kpdNya...aku cuba yg terbaik..hanya Dia yg berkuasa dan pasti ada hikmah disebaliknya apa yg berlaku....

Tiada ulasan: