Khamis, 18 Jun 2009

Da tau daaa...


jd persoalan aku da pun terjawab..ni lah bunga yg tgh ku tunggu2...cik cymbidium finlay uper2nya.ada 12 kuntum ka 15 along kira n habaq ka aku td..huhuhuhuu...anganku musnah..ingatkan alba ka pa yg canggih dans engakatan dgnnya..tp xpa la..aku lom ada lg orked ni..so ni kira koleksi baru la..hari ni ari pertama kembangnya...along baru ja hantar pic nya ni haa.panas2 lg ni aku trus tepek ka sini.. mak kata cantek..along kata buruk hehehehe....aku? xkesah asai namanya orked! aku xmemilih..heheheh...ya la ..orked aku xpilih la.makan baju n lain2 sumer aku pilih!cerewet lak tu..huhuhuhu

esk achik lak balik...adesss...mesti mak sonok..nak ckap ngn aku pun hilang konsentrasi mak..huhuuh..asik2 org tanya itu ini...cam kenduri lak ya..aisehhh xleh jd ni!

jd aku ucapkan slamat mekar di taman sari la ya cik cymbidium finlay...mekar yg pertama...

Tiada ulasan: