Khamis, 18 Jun 2009

Sesak nafas

Klau xsilap rasanya ini adalah tempat yg aku singgah semsa dlm perjalanan dr Queenstown ka Milford Sound. Tempat ni dinamakan Eglinton valley.satu kawasan yg depa pelihara dan boleh dijadikan sbg kawasan tuk berkhemah.. (sungguh la..aku da lupa byk da...cepatnya ingatan aku luput..huhu)

seharian aku harini cam xleh nak bnafas..pg2 lg aku da p MI. mcm pelik ja wajah sel2 aku nih..conpius sungguh laa...pas2 balik da tghari..siap2 tuk meeting ptg. ni aku baru ja lps jumpa prof UC. dia dtg sini sbb ada meeting n nak jumpa aku n sv aku skali. aku suka sgt prof ni...baik..2 bulan brada bawah didikan dia, aku rasa happy walau stress..hehehehe..(stress memanjang aku nih!) lastweek aku dpt email katanya nak dtg welly n nak jumpa kami..aku happy sbb ada beberapa perkara yg perlu dbincangkn dgn dia.dia pun xtau apa yg blaku..xleh nak agak sbb aku nya kes julung2 punya kes..adess laaa..redha ja laa..nak citer panjang2 kat sini pun susah....xpa la...

aku tingat masa farewell party kat sana...sedih ja aku rasa masa tu. aku buat drama..n prof tu pun wat drama juga..sumer org cam xpercaya..dia sebak n berair mata...prof aku ni lelaki...da tua sgt2..da ketaq2..tp dia bagus...research group meka mmg active....aku rasa btuah dpt belajar dgn dia...tima kasih juga ka co-sv aku yg byk sgt mbantu aku...huuuhuuuuhu..jasamu ku kenang...td aku hantar dia kat depan schul ja..dia da nak balik UC pun mlm ni...nampak dia happy jumpa aku..hahaha pahsan! xda la tp aku dpt rasa la sifat kebapaan dia tu..buat aku sedih skali lg...huhuuhuhuh....okla...tu ja nak citer tiada dua atau tiga!

~dan rasa itu...trus menghantui idupku yg sbtg kara d bumi welly

Tiada ulasan: