Ahad, 14 Jun 2009

Teman baru

2 minggu lepas dapat parcel..kiriman dr keluarga n tokwan..suka sgt2..rasanya office aku makin btambah brg2nya..semakin hari semakin penuh dgn kotak2...kat atas ni lak teman baru aku d welly.wat peluk masa nak lena..namanya 'aan'....

...along da slamat sampai ka kpg bersama tanduk rusa yg aku pesan..skrg selain orked aku nak juga ada koleksi2 pokok lain yg cantek2..tq along!...esk lusa turn ateh lak balik pas2 achik..huhuuuhuhuu..mesti sonok...sumer da bkumpul di kpg....aku?..duk diam2 laa kat sini..heheheh..

tp ada rasa dlm hati! rasa....rasa...rasa nka balik juga la...camno?

2 ulasan:

arachnida berkata...

penuhla ofis kat sana..
nanti balik baper kontena plak brang2nya..:D

anggerikpink berkata...

heheheh...bilik kecik..office pun kecik kak..tu yg penuh..xdala byk mana pun..heheheh