Jumaat, 9 Mei 2008

Silence is gold

Selasa jam 830mlm aku dapat notis ini di pintu bilik...hati xsabar2 nak p ambil tp off dah tutup masa tu. aku gagahkan jgk menunggu hingga ke pagi seterusnya...



aku dapat kiriman dr malaya....seronok sakan..tp mana lg satu? ala...masalah ke??? tp alhmdulillah sekembalinya aku ke bilik pd rabu mlm...notis ini plak yg aku dapat...aku p trun intai aku nampak..kotak aku...tulisan abahhhhh.......huhuhuhuhuu...aku xsabar sgt2. ku pejam jua mata utk menunggu keesokan harinya..



Akhirnya, inilah 2 kotak kiriman istimewa dr Malaya. Alhmdulillah smuanya selamat sampai walaupun ada beberapa makanan aku yg telah diperiksa oleh MAF (new zealand biosecurity). Aku tahu sblm angah poskan kotak ni mesti dah macam2 ayat mak bacakan...hehehehe.. Tatkala dapat kotak tu...mmmm hati betul2 tersentuh selepas melihat tulisan abah.sempatla jgk airmata menitis..(aku? manusia yg penuh emosi....ekekekekekekee)..satu kotak masih terikat dgn tali...dan satu lg hamppir lenyai...sib baik masih elok...klau abah tak ikat aku xtahu la apa nak jd...yg aku nak tergelaknya..kotak ke 2 seberat 20 kilo...pengetua hostel aku tuh yg tolong angkat letak atas troli..tak kasi aku angkat...dia kata berat..hikshikshikss..sbb yg smlm punya seberat 10 kilo..dia suh aku guna troli tp aku biasalah malas lah leceh..aku kan superwoman (betul tak atehhh?)..takyah la troli2 stakat 10 kilo..hahaha.apa2pun... yg aku tahu...sayang jgk dia kat aku...alhmdulillah aku bjumpa dgn smua org yg baik2....



nampak tak tulisan abah kat atas tu...lurus...takyah guna pembaris...mungkin aku ikut abah ...punyai tulisan tangan yg cantik....hahhaahahah...tp rasanya sumer abg2 n kakak aku pun tulisannya cantik2....xsabar nak bukak....SERONOKKKKKKKKKKKKKK sgt!!!! bak kata endekk "slamat makan makanan yg dihantar dgn penuh kasih sayang...from endek with luv" luv u 2 endekkkk...

href="http://bp2.blogger.com/_764uoK8I9S8/SCPsj4WSMwI/AAAAAAAAAlc/FLo5NHJWqYI/s1600-h/DSCN2402.JPG">

selain makanan, mak ada hantarkan aku baju serta sebahagian dr tudung2 aku ...termasuklah juga tudung pemberian keluarga arwah maklong sbg tanda ingatan (tudung arwah maklong)..** warna apa entah aku pun xpasti...tp mak kata itu warna lemak ketam......





setiap hari ni merupakan hari yg penat buat aku....bila tpandang parcel bersama tulisan abah n jg isi kandungan..tetiba aku bersemangat...aku bjanji takkan sia2kan harapan mereka!

Fetie yg forwardkan lagu ni untuk aku...thnx fetie...semakin aku hayati lagu ni semakin aku suka...sama2 layannnnn seehhhhh.....

Tiada ulasan: