Jumaat, 9 Mei 2008

Trima kasih

hadiah pertama aku trima di Welly sempena hari istimewa...pemberian dr C dan Kzz....terima kasih daun keladi...walaupun kenal taklama tp kami dah mesra..kesana n kesini bersama terutamnya aktiviti memasak dan riadah di hujung minggu....





aku pun xtahu mcmana Kzz tahu aku suka benda ni....pandaila kzz ni meneka n mentafsir org....hahahhha..kata KC, cam tahu2 plak diorg aku ni minah sedondon...hahahahhahaha.

lastweek kami sempat lunch bersama...aktiviti memasak d hostel aku...selepas kami menjamu selera ngn nasi beriani..ptgnya kami cuba mebuat pizza...aku la yg nak makan sgt2...C cuba merealisasikannya..masing2 buat doh sndri..ekekekekekekekeke...walaupun rupa xseberapa tp rasanya pd aku sudah lebih dr memuaskan hati...cam rasa nak buat lg...





Tiada ulasan: