Khamis, 29 Mei 2008

Orked

Pernah dulu org tu panggil aku orked putih....apa sbb nya aku pun xtahu....mungkin masa tu segalanya indah.....ekekekekek... 3/4 minggu lps p 'orchird show', hari ni baru bkesempatan upload gambar.....sbb dah penat duk belek endnotes.....orkednya cantik, tp ada beberapa jenis yg mmg dah ada kat umah....terlepas lah rindu dhati bila tgk orked2 ni.....






dan....jeng2 jenggggg....inilah.... orked baru aku....3 pasu...masa mula2 dapat terasa dunia aku yg punya...ahhahahahaaa....kzz n C pun kata g2...nampak sgt muka aku happy....kat bawah tu bunga2 yg bakal berbunga d bilik aku nanti... ekekekeekekke.... harap2nya sempatla aku tgk bunganya tuh...aku xpernah ada bunga camtu lg kat msia....







dan ini pula show yg paling besar akan diadakan di Nz nanti....ada rezki ke aku p?? tempatnya jauhh....

2 ulasan:

epelijau berkata...

chanteknya orkid2 sume nih...ari tu aku jalan2 kat seksyen 3, aku jupe umah penuh dengan orkid yg besar2 gebu2 dan chantek2...kagum aku menengoknye...

anggerikpink berkata...

epel...ada show kat sacc mall arituh, tuannya dtg..mungkin dialah orgnya..sempatlah jumpa n beramahmesra....