Isnin, 2 Jun 2008

Mentari yg kuharapkan


Baru tersedar...sudah separuh tahun berlalu....mmm...masa blalu begitu pantas...mmg itu yg aku harapkan sepanjang 3 tahun ini, tp pantasnya waktu berlalu, adakah setimpal dgn apa yg aku perolehi utk research aku? aku sndri pun xmampu mjawabnya....tidak mengapalah...aku simpankan jawapannya buat driku sndri....jika terlewat...sudah pasti aku dah ketinggalan.cepat bangun dan jgn toleh lg ke belakang trus berlari..jika mengikut jadual pula, aku xharus alpa.....truskan larian aku, smentara daya dan keringat masih ada...Ya Allah berilah aku kekuatan....

Ini gambar2 yg sempat diambil sepanjang autumn...byk..tp xlarat la nak upload.ekekekekeke..aku suka gambar2nya....layan sehhhh..selamat tinggal autumn dan selamat datang winter....walau apapun musimnya yg penting aku tak hanyut...hanyut dlm khayalan ciptaan aku sndri.......cepatlah 3 tahun berlalu...berlalu dgn penuh makna dan jaya!!!!






Sblm kami kluar jalan2 sama, sempat masak drumah C...kzz tingin nak makan nasi kerabu....jd masakan ini khas untk kzz.....rindu sgt2 masa2 bersama......cita2 mahu membina snowman bersama....ekekekekekee....xpa, nanti aku tepek pic nya nanti.....
3 pinggan nasi kerabu utk kami bertiga!!!!



Tiada ulasan: