Khamis, 29 Januari 2009

Asam boi

aku tgh kalut kemaskini fail bila Mauryn dtg ketuk bila aku..hishhh...apa lg la makcik ni nak bentak hati aku...skali bila buka pintu..waaaa sonok sgt2! ekekekeke...dah sampaiii...xsangka pun hari ni sampai....dah kata tq ka dia..aku pun trus buka..xsabar..ehheheee....paham2 la kan camna rasanya nak buka kotak..kegembiraan yg xterbyg...

bendanya blaku 2 minggu lps ...tempoh masa 4 hari ja termasuk hari minggu....aku rasa penggunaan khidmat pos laju ada lah yg terbaik stakat ni....klau sblm ni DHL kata 3 working days brg kan sampai ..tp at d end sampai ka aku lebih dr seminggu juga...da la mahal..huhuhuhuhuhhuu....rasa cam xberbaloii ja....moh kte tgk pa da dlm kotak ni...



alhmdulillah sumer brg2 "hantaran" selamat dan xda yg drampas n tercicir...sblm ni twiesties n cheezels (4 ka 5) hilang...aku xtau la keja sapa..kastam ka pa..nak tuduh xbaik tp masalahnya brg da xd bila sampai ka tgn aku...

dlm kotak ni antara nya ada minyak angin., maruku, kepek ubi...mentos yoghurt.asam boi....aku tingin makan asam sgt2.suka..asam ni beshhh...maruku pun best...kepek ubi pun beshh..ekekeke...sumer beshhh....klau diikutkn kat asian market sini..aku xpernah jumpa asam yg best..masin sgt la..kering la..ada mcm2 jenis xsedap..penat nak citer..tq sgt2 pd tokwn n mksu yg bsusah payah merialisasikan keinginan aku yg entah apa2 ni....

cuma skrg aku tingin nak makan biskut bantal n biskut kapal terbang sgt2...ateh dlm proses tuk dptkan order aku tu..ehheehehehee.....cepat teh...xtahan da ni....ekekeekee...aku ni mcm2 nak makan...klau la nz ni sama cam uk pasti sumer benda aku suh mak hantarkan...payah betui laa aku ni...

3 ulasan:

maskjask berkata...

wah wah..barangan kiriman itu sungguh menarik ..tapi tak pernah pula kak mask teringat nak kirim..hehehe..selamat menjamu selera (nanti kalo betul2 ngidam lagi parah rasanya!). Selamat berangkat jua ke sana..

Alwani berkata...

thanx kmask

Cik Aimi Husna berkata...

hee minyak tu mcm minyak yuyi aimi..hmm best kan bau dia

aimi teruja dgr lagu ct kat sini