Rabu, 14 Januari 2009

Genapla sudah


Kala hari n masa ni..genap la sudah setahun aku dibumi Welly....jgn la dicampur tolak dgn 2 bln aku tiada dibumi ini...ekekekeke....bila aku baca smula entry aku tahun lepas...ekekkeeke..kdg xterpk itu adalah tulisan aku.luahan rasa dr hati aku..sayu ada..nak tergelak pun ada...tp itu lah dugaan dan halangan yg dtg bertimpa2 yg insyaAllah memberikan pengalaman yg bermakna buat aku...dan alhmdulillah aku masih mampu btahan hingga ke hari ini walaupun perit dan payah serta goyah...yg pasti Allah mengetahui apa yg aku rasa...apa yg aku alami sepanjang meniti hari...

Smoga aku sentiasa berada dalam rahmatNya....smoga smua urusan seharian, perancangan di masa hadapan aku, Allah permudahkan dan semuanya berada dlm lindunganNya.....Setahun telah blalu...tahun ke-2 sedang nyusul ......Doakan lah aku tuk tabah dan dapat harungi dugaan ini satu persatu dgn jaya.....Amin.

ku tahu ku xsendrian.......


2 ulasan:

Cik Aimi Husna berkata...

waa setahun suda...
cpt masa berlalu

xlama lg abisla tu..blhla balik msia terchenta.

aku doa semua baik2 aja utkmu alwana

anggerikpink berkata...

huhuuhuhu..kak...salam. amin..tq atas doa itu..mu pun sama..mu baik2 juga ya.al d best!