Jumaat, 23 Januari 2009

Sunrise d Castle Point

Sunrise d castle point (18 January 2009)

Percutian pendek kami ke Castle Point, Wairarapa Masterton 2 hari 2 mlm. Sempat singgah d Stonehedge dan Paua World sblm sampai ke Castle point..waaa...xcukup masa aku rasa duk memilih aksesori paua..mabukkk....suasana sepanjang pjalanan amat cantek tp malangnya bila sampai ke penginapan kami, da la tenet xda...coverage hp pun sama...uwaaaaa......parah2! bisakan aku dpt idup dlm 2 ari tu....

Ini suasana di sekitar penginapan kami d bunk house semasa sunrise. pic kat bawah ada nampak light house...3 kali aku trun naik light house tu ekekekeke...bila balik baru trasa lenguh2 kaki...anginnya kuat sgt..sampai tudung aku da jd mcam2 pesen...klau cantek xpa..ehehehe..ok layannn.....




** da lama tingin nak letak nama anggerikpink kat pic yg aku snap n buh kat sini...tp aku xdan nak buat sumer tu..pas2 xreti pun sama...jd aku minta tlg tokwn buatkan...ekekekkeeee..tochea ya tokwn......~bsambung (masih byk lg pic yg blom aku upload...huhuhuhuuu...sat na...kasi aku sdikit masa...

walaupun pic ni tersasar dr tajuk entry d atas..tp aku xkesah..nak juga masukkan pic ni kat sini..ekekekek...paua ni lambang nz..mula2 aku rasa xcantek..tp bila lama2 pandang cantek la plak rasanya...nanti kena singgah lg klau ada peluang...

Tiada ulasan: