Khamis, 29 Januari 2009

Museum biri2 di Masterton

tempat terakhir kami singgah slps lunch di Elizabeth Park. sort of museum g2. tetiba ja hujan trun dengn lebat....berkedek2 la kami berlari masuk ke tempat ni...ekekekkee...


tiket masuk...mmm tempatnya kecik ja..tp sgt informative..cuma aku ja yg kureng nak membaca2 sumer.penat daa..nak angkat tgn pun xdaya walau baru lps lunch..susun atur kwsannya semuanya menarik....

pilih la nak sheep mana nak..punya la byk aiiii..ekekekee






kanak2 riang ria...naik moooo
masa ni lps ja museum tu, kami da nak balik welly smula da....kena lalu carterton dulu.

citer aku sumer cam tunggang terbalik..hahhhahaa..ya ampun...tgk ja la ya.layan pic ja..tulisan tu klau cam miong sket abaikan aje...aku xsempat da nak buat ayat n susun atar citer elok2....esok kan bmula kehidupan aku dtempat baru, 2 bulan lps ni baru kan aku pulang smula ka welly. klau ada keluangan masa insyaAllah kan aku updet apa yg patut..huhuhuhuu doakan la saya ya....tetiba ja rindu sama orkid d umah....

Tiada ulasan: