Selasa, 6 November 2007

Hari baru

smlm xlena tdo..smua msg dan perkara yg ada kaitan dgnnya aku dah delete.ekkkekke.dan pg ni susah aku nak bgn walaupun aku kunci jam pkul 5 pg. 55 minit kendian bru la dapat bangkit.....slesai mengerjakan kewajipan sbg muslimah...ekkekeke aku trus trun off dgn nafas baru. tp sesambil drive pun, masih segar dlm ingatan aku smuanya. tambah2 bila dengar lagu 'lelaki ini'...uwaaaaa....

coretan kat atas tu akan masuk envelope, seal n masuk kotak. lg 3 tahun insyaAllah....aku akan jumpa smula..klau tak hilang la kan...

Apapn doakan saya ya....sntiasa tabah n cekal menjalani kehidupan ini.amin


no one can hurt u without ur consent
it's our willing permission, our consent to what happens to us,
that hurt us more than what happens to us in the first place

2 ulasan:

Nor Ramli berkata...

simpan dlm kotak..mana tahu pas 3 thn bukak2 dah berubah ketas tu jadi duit...muahahahahah...nanti banje epel ek...

Nor Ramli berkata...

ahaa...BTW....penyanyi lelaki ini tu cute gak secara life..hahaha...mcm stok budak baik2 je...jgn pengsan aaa!!