Isnin, 19 November 2007

Rindu........btandang lg


Semlm smasa menghantar mak n abah pulang, terasa pilu sungguh dihati....tambahan bila mak ucapkan pd aku slamat jalan n smoga berjaya. Tanpa emak n abah, entah siapalah aku…entah ke mana aku skrg……entah…entah siapa lagi yg memahami aku kecuali mak…..entah siapa yg akan lebih menyayangi aku lebih dr segalanya melainkan emak n abah. Sepanjang jalan ke SA, hati ini sungguh pilu…..aku rindu…..

Hari ini sungguh bz skali. Paginya penuh dgn urusan. Sebelah ptg td aku ada meeting d IRDC dari 230pm hingga ke 430pm berkenaan ngn persediaan ke Bel. Dr 430pm aku langsung ke seksen 2, tukar euro dan trus ke kedai printing hingga 530pm. Esok perlu lg ke sana. Pulang ke off , solat asar n trus ke seksen 9 utk mencari peralatan yg diperlukan. Hampir ke 15minit ke pukul 8 baru aku pulang smula ke off utk solat magrib.....penat sungguh....Alhamdulillah smuanya hampir selesai. Dan alhamdulillah juga, aku punya kawan....yg bisa menemani aku....trima kasih pd T & T. Ujian tablet yg tengah dijalankan oleh epel pun nampaknya macam menjanjikan keputusan yg baik. Tq epel yg byk membantu dlm urusan tablet ini....insyaAllah esok dapatlah complete result hendaknya.

Dapat pula email dr sekretariat international mycology di Penang. Paper aku dipilih utk oral presentation. Tp aku penat, mana la sempat aku nak wat persediaan oral. Setakat poster tu bole la pejam mata. Dah la sama sesion presentation sama ngn lecturer2 aku dulu. Isshhhkkk klau aku well prepared tak apa. Baru lah lecturer2 aku tu pun rasa bangga jika aku dapat present ngan baik. Dah la conferencenya di awal Dec. Aku penat sungguh,,,, Nampak gayanya lewat lg la aku balik mlm ini........semasa perjalanan pulang tadi, aku teringat, di suatu ketika dulu dia sentiasa mendoakan aku.........dan mungkin shingga ke saat ini....dan hati ini masih berharap dan merasakannya. Namun jauh di sudut hati, aku amat berharap agar kesibukan yang sering bertandang ini akan membawa aku sejauh-jauhnya.......biarlah aku berpijak di dunia yg nyata!!!!

Tiada ulasan: