Isnin, 5 November 2007

Hari minggu yang sedey...

Tak lelah kau beri segalanya
Untuk yakinkanku
Kau sayang padaku
Hingga kau taklukkan diriku
Membuatku tersedar
Ku telah merasakan sesuatu
Di saatku mulai sayang
Di saatku mulai cinta
Kau yang hilangkan rasa untukku
Sedih yang mesti ku pendam
Rasa yang menjadi hampa
Ku jalani semua
Walau cinta kini tak berarah
Kau pergi tak beralasan
Tak seperti yang ku pinta
Ku menunggu di bawah
Untuk kau ucapkan
Kau sayang padaku(Tak lelah)
Kau beri segalanya
Untuk yakinkanku
Kau sayang padaku
Hingga kau membuatku tak sedar
Ku telah merasakan sesuatu
Kau pergi.....
anuarzain -taklelah

********

AKu tipu klau aku katakan aku tak sedey ....tapi life must goes on, whatever it is...at last I've decided to give ja&ju to epel. walaupun berat hati nak lepaskan ja&ju...berat mata memandang berat lagi bahu memikul. Ja&ju tempat aku slalu luahkan perasaan n masalah.....skrg dah kasi epel utk jaga. dan bermakna skrg juga aku dah kehilangan 'dia'.....

xbole tulis byk2, paras air d bilik aku dah semakin meningkat, klau banjir susah lak kang.
**epel, jaga ja&ju baik2.....

ptg td my beloved sister got an interview. Wish u al d best sis & will always pray 4 you forever.....
kpah : -be strong - yes I will.........
Ja&Ju-goodbye.....

1 ulasan:

Nor Ramli berkata...

Aku tak tahu betul ke tak anggapan aku...
Tapi
Jangan sedih....
Biar aku bawak lari ja n ju...aku tukar namalah ek...bg new identity...hihihi...
Setiap yg hilang Allah akan gantikan dengan yg lebih baik sehingga kita akan bersyukur kerana kehilangan...
Baca Kalamullah banyak2...bukankah segala apa yg ada pada kita hanyalah pinjaman??