Sabtu, 12 Januari 2008

Buat Scarl

Entry ni khas untuk scarl.....ekekkekee....masak lemak pucuk ubi ngn daging salai. dah masak dan makan hari isnin yg lepas. best sgt...kombinasi rasa daging salai ngn pucuk ubi tuh betul2 menjilat jari...betullah tak tipu....klau tak percaya cuba masak sndri...mmm memang betullah scarl ngn ajip kata, mmg sedaplah gulai nih!! tambah2 gulai ni mak aku yg masak....air tangan seorg ibu...

eh, dah lama ajip tak update blog, takda la menu2 masakan...dah kemana dak ajip, scarl ya?

2 ulasan:

Scarlett Julia berkata...

huhuhu...nape saya baru terbaca yer...maafkan scarl...hmm...terharu lak...cantik gulai tuh..sedapkan..hmm..

bila lagi nak dapat tgk AP masak2 semula yer..sekarang dah berada disana...

anggerikpink berkata...

Sedap scarl....bila plak entahnya dapat makan masakan mak....
smlm masak pasta scarl. ptg ni nak wat kangkung goreng belacan....tp tak snap pic pun sbb masih sedih lagi....apapun insyaAllah bila sempat AP snap pic ya...
O, scral...doakan AP kat sini.Scarl pun sama takecare...