Sabtu, 26 Januari 2008

Menghitung hari.....


pemandangan dr bilik aku....aku pun xtahu apa nama tempat tuh...

Perjalanan dari rumah smentara aku di Drummond st ni ke school ambil masa lebih kurang 10-15 minit bjalan kaki. tak sampai 15 minit pun...biasa 12-11 minit...nanti klau dah biasa mungkin la makin cepat. Sampai skrg masih lg mencari rumah..harap2 cepatlah jumpa hendaknya.

aku menghitung hari, labwork aku dah nak mula...memandangkan bil sel yg aku perlu gunakan bertambah dr 3 kepada 8. MasyaAllah....aku tahu bukan senang nak jaga2 sel2 tuh...tapi apapun aku akan cuba. klau nak mengeluh...bukan main byk...tapi aku perlu siap dan buat jgk kan...lebih baik aku diam dan ambil langkah berjaga2 utk menghadapi smua kemungkinan yg akan aku lalui....contohnya? mmmm byk.....aku menhitung hari untuk dapatkan result2 nya nanti ....

skrg aku menghitung hari nak tunggu parcel sampai.....pas2 ada lg parcel yg nak dihantar dan akan sampai la kan..ateh tgh sibuk mengumpul tenaga utk sediakan brg2 yg aku nak..tochea ateh...luv u very much..makabah pun ada gak brg2 nya.achik ngn angah pun tak ketinggalan...mokwea tak pasti...harapnya betul la kan, wakakakkkaa....along jauh, sian dia...lastweek masa kol, slow aje suaranya.....uwaaa.....xpa....sabar..tabahkan hati....masanya pasti kan tiba....

Alhamdulillah suasana di School aku pun ok. Takpalah...3 tahun aje kan cik ct..oiii cik ct oiii...bukan lama..tabahkan hati. InsyaAllah jika niat kte baik Allah akan sentiasa bersama dan menolong kte..Apapun aku rasa aku bahagia skrg....bahagia sendrian. aku tak nak berpaling ke belakang lg.... aku bahagia bila berjaya menyelamatkan diri dr org2 yg aku 'kureng' ingini secara tidak langsung.....ahakssssss

dan aku juga menghitung hari....hari apa lg? hari raya la..... dan juga..........., hari2 yang bahagia......amin

Tiada ulasan: