Sabtu, 19 Januari 2008

Hari ke 6

ALhamdulillah, hari ni dah masuk hari ke 6 aku menjejakkan kaki di W. Perasaan rindu pd mak, abah, along,angah,acik, ateh, mokwea, dadam, checha, damina, kujiq, danish, inlaws mmmm, Allah saja yg tahu. Alhamdulillah jgk tiap2 hari aku dapat dengar suara mak...sama mcm aku kat msia...ekekkekeke...Perasaan sedih dan rindu tu biasalah kan...dah namanya aku ni manusia yg close dgn family n single!klau ada yg kata tak rindu atau sbgnya tuh, sukahati ko org lah!ini blog aku, sukahati aku la nak tulis apa...

Alhamdulillah smua urusan bjalan lancar, cuma accomodation je blom settle lg. Harap2 aku akan dapat dlm masa yg terdekat. dah naik segan menumpang rumah farah ni....ALhamdulilllah adk2 kat sini pun baik2...farah dan ati trima kasih byk2.smoga Allah membalas jasa baik adk2 smua. Isnin ni public holiday W dan selasa plak 1st discussion aku ngn spervisor. Harap2 smuanya bjalan lancar.Amin...InsyaALlah

Jgn risau teq....3 tahun xlama.(ini ayat aku nak pujuk hati sndri!!)pejamcelik2 cukuplah 3 tahun...klau ada masa/keluangan insyaAllah aku akan balik bercuti sekejap pun jadilah....Doakan smoga labwork/research aku bjalan dgn smpurna.Ok lah...ada masa lg aku updet n letak gambar. Ini pun pinjam guna Pc farah..sbb aku punya laptop guna vista, xdapat nak install software woosh nih..ishhhhkkkkk...

Jumpa lg....Doakan saya selamat dan berjaya di perantauan nanti....amin

Tiada ulasan: