Khamis, 21 Februari 2008

Aku hari ini

Photobucket

Hari ni aku masih rasa lemah2 badan, otak pun lambat nak gerak nih...tapi tetap ke schul awal gak.mcm biasa.....aku dah minum kopi yg mak kirimkan dan dah makan paracetamol....harap2 sakit kepala n pening aku nih berkurangan hendaknya......wireless kat bilik masih mcmtu..kejap ada kejap xda. itulah yg seringkali mencabar kesabaran aku.... smlm aku balik awal n tdo awal...taktahan sgt...sib baik aku terjaga dlm waktu magrib.
pagi2 buta lg dlm pkul 530 pg aku masak bubur nasi....tringin nak makan bubur plak...aku tetap mnanti...brita dr ateh psal maklong..sbb ateh dah pergi melawat smlm....cepatla ateh...updet brita. smlm ateh kata, mak marah sbb bagitau aku psal maklong.....takpala mak, jgn risau....aku kat sini walaupun sedih atau payah, terpaksa gagahi jgk...ikut hati mmg nak g melawat maklong....tp mungkin ada hikmahnya atas smua yg berlaku. apa jua yg berlaku....yg baik dijadikan tauladan dan yg buruk hendaklah dijadikan sempadan....susah nak menduga apa yg ada dlm hati aku, ketika ini dan di waktu ini.
"apapun yg terjadi....berjalan lah tanpa henti"

3 ulasan:

aku berkata...

di perantauan ni.. raya sayu dan hiba adalah halangan yang sering bersilih ganti..petang ok..pagi tak..pagi ok..petang tak..

jangan layan sangat..teruskan perjuangan...capai matlamat..balik dengan kejayaan...

apapun..wani dah terpilih untuk berada di sana..bukan saja kerana bakat tapi kerana ketentuanNya.. so laksanakan tugas dengan cemerlang :))

sayda berkata...

k'siti dh jumpe rumah ke?
hupdate puh-lease..

;)

anggerikpink berkata...

aku : ha ah, betul tuh...smua halangan da rintangan perlu direnangi, huhuuhhuhuu biar pun payah atau susah, matlamatnya tetap satu!Tq moga2 smuanya dpermudah dan dberkati Allah hendaknya!amin

Sayda : Alhmdulillah, dah jumpa dah sayda....hehhehehehhe...kat riddiford hostel tu ha...dekat bebeno ngn schul.insyaAllah takde masalah klau nak balik lewat mlm hendaknya...