Rabu, 13 Februari 2008

Alhamdulillah...akhirnya

ALhamdulillah, akhirnya aku dapat gak bilik...bayangkan lah dah hampir sebulan aku mencari rumah/bilik....seksanya..letihnya...Allah saje yg tahu...rumah yang dah lama available tp bila aku nak aje...mesti dah rented.JUST RENTED...aku lambat a few seconds jer kut.....uwaaaaaaaaaaa........sedih sesedihnya!!!Alhamdulillah lps cakap ngn nuha smlm, pg2 lagi aku kol hostel nih. Kata Nuha agak payah nak dpt sbb ramai dr2 yg akan stay kat situh...tp aku doa dan cuba je.tawakkal...Alhamdulillah,smuanya dah selesai......mungkin ini yg terbaik buat aku buat masa skrg. hostel nih takjauh dr schul ...belakang hospital je....

bak kata EF, 'nak dapat yg terbaik mmgla susah ckit kn..iduppun g2...sabar kit g je'. Smoga Allah sentiasa memberikan aku ketabahan dan kesabaran kpd aku dlm menempuh setiap dugaan dan smoga aku sentiasa dalam jagaan dan lindungan Allah swt. Amin ;))

Tiada ulasan: