Ahad, 28 Oktober 2007

Hujung minggu

Aku tringin sgt nak makan rendang ayam, nasi himpit, kuah kacang dan sambal ikan. Hujung minggu ni aku ke rumah abg no 3 aku di WM. memandangkan mookwea dah raya 6 dia pun nak la wat majlis rayanya kan....jd sesudah subuh aku dan kakak ipar trus bergegas ke dapur untuk menyiapkan apa yg patut. tanpa berlengah aku snap gambar dan layan aje la..........xsempat aaa nak tulih2 ni. bak kata abg aku...org yg tulis blog ni tak da keja lain ke?mcm xbyk keja jerrr....hahhhaahhahhha........ tp sbenarnya keja tu byk..bila aku stress bolg la tempatnya aku nak mencurahkannya. atau klau ada sapa2 yg nak tlg teman dengar ke apa takpa...bole je....contact aku nanti.....

Sarapan : Nasi goreng kampung ala2 aku,hihhhii...nyumm2


Tengah hari : Nasi bersama sambal mangga, sambal belacan, telur asin, ulam2 dan ikan goreng.mm best!!!

Ini rendang ayam yg aku tringin sgt nak makan. masa aku sampai ptg sabtu tu, rendang ni separuh siap. ini lah rupanya, mokwea dah masak cuma tak masuk santan je lagi...

turut tersedia nasi himpit, sambal ikan dan juga kuah kacang.....


Sbelah ptgnya tu kakak aku sampai. alhamdulillah dadam dah kuar hospital. tp matanya dah cekung...sian plak aku nengok. Tp dia dah bole senyumm...

aku pun tak tahu knapa mata aku nampak Dadam macam anuarzain...peberet singer aku tuh...hehehhheee

Adk plak merajuk ptg smlm..mmmm macam2. Aku mmg tak daya nak pujuk...tunggu ajelah.lama2 rajuknya itu kan hilang....langsung tak contact aku. Rajuk sakan la tu..... ;))

Tiada ulasan: