Jumaat, 26 Oktober 2007

Pagi yang indah???

Penatnya smlm...rasanya mlm td hanya 2-3 jam aje aku tdo. mlm yg rasa singkat je..lewat ke off lg arini...tapi takde la lewat sgt, 715am. berbanding ngn ari2 mendung 730am. ok la kan. pagi2 datang on kan pc pastu kemas bilik. aku dah janji hajat dhati nak wat open room arini. alaaa...utk kawan2 rapat je ada la dlm 6-7 org. dalam pkul 930 aku dah siap2 wat air utk tetamu....smua sampai ontime aaa. Epel, kakib,kakaisyah, Mc, kembang (satu2nya jejaka pilihan yg aku jemput...tak spesel, cuma orgnya baik. slalu kasi nasihat dan pendapat pd aku..dia ni mmg takda keja lain.dtg bilik aku mesti mintak makanan.hahahhahh. tp aku tak kesah..dah tak ada perasaan malu pun ngn dia. kadang2 aku terlupa dia lelaki sebenarnya...kekekekk.jgn marrah tau kembang...), yus dan thali (lewat sket dtgnya). Lim dtg kjap je....

plannya 930-10 je, tp memandangkan dah jumpa...smua topic kuar.akhirnya majlis selesai lewat 11 tghari seh. balik lewat aaa aku arini. ganti balik masa yg dah dguna utk makan2 tuh....lagipun arini aku tak pose....oklah, byk yg nak tulis tp aku xleh nak tulis. tak sempat...ni gambar yg sempat aku snap...

ini tgn2 mak2 dara n anak2 dara d samping juadah biskutnya. ekekeek aku terkecuali sbb aku yg amik gambo nih

Senyum aaaa... ini lah rupa bilik aku kat off yg ceto'et...bole la nak muat 7-8 org.tp kena aa berimpit2.


Tgahari ni ada jemputan rumah terbuka....aku kena beransur dulu la ya. One of my nephew(Dadam), still admitted at Ampang Putri. Today is d 3rd day.......
kakak aku mms aku gambar Dadam pg2 lg. semlm aku kol nak cakap ngn dia tp dia xnak bercakap...aku sedih...get well soon my dear

Tiada ulasan: