Selasa, 23 Oktober 2007

Selamat Hari Raya

Hari ni masuk hari ke-2 aku mula bekerja......uishhhh penatnya masih tak hilang. 2 minggu cuti rasa cam di syurga..ahakksss.rutin dah lari...susah nak catchup balik.ini lah bahananya. Rasa cam nak balik kampung smula aaa....malas nak keja.Keja yang melambak2...sampai tak tahu nak wat yang mana satu. smlm aku takleh tdo....batuk tak henti2. pas2 byk plak nightmarenya...walaupun aku tahu aku tidor dlm keimanan semlm...

Apa2pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua yang membaca.....dan maaf zahir & batin....ikhlas dan tulus dari hati yang ......

Mungkin ini dugaan............hanya Allah yang maha mengetahuiii segalanya........

Tinggalkan aku

Cinta tlah tiada Sendri aku menahan pedih ini Hilang smua rasa Habis begitu saja Untk bersama Buat slamanya Katamu dia yg lebih sempurna Dia lah di jiwa Dialah lafaz asmara Kini kau dtg utk kembali pdku Pergi sudah tinggalkan aku Bisikan kata akhirmu itu Menusuk jiwaku Kini kau dtg kembali pdku lagi Pergi sudah tinggalkan aku Ku tak ingin kau ada Kembali lg ke dlm Cerita hidup ku ini Kubahagia tanpa dirimu Biar begini adanya kerna Tanpa mu Kutemukan sinarnya Usah lg kau guris hatiku Ku takmahu lg merasakan Hadirmu dlm duniaku Pergilah dr hidupku

Tak ingin kau ada
Kerna tanpa mu ku temukan sinarnya

Tiada ulasan: