Isnin, 29 Oktober 2007

Apa hal nya...

ini Ebit....anak angkat kesayangan abg aku kat WM ngn mokwea.hahhahah. walaupun aku jarang jaga Ebit, tp aku suka...sayang....inilah pet peberet aku selain ikan kat off tuh.ekkkekke.rasanya aman n damai je jd Ebit...........

Aku pun tak tahu...sejak akhir2 ni dia macam nak jauh dr aku. Aku ada wat salah ke? puah ehh aku pikir, tak ada. tp hati ni tertanya2 dan aku tak suka la keadaan yg mcm ni. bila aku tanya dia, tiada plak jawapannya. mmg sah...dia marahkan aku. takpalah....klau itu yg dia nak, aku takde halangan. putuskan apa yg ada.....aku tak minta smua ini.....

Hari ni aku pening sket...sedih pun ada. Dah la sampai lewat ke off. Again? alaaa ari ada sebab...Dapat email dari Nz.ada a few things yg aku perlu uruskan sndri...byk sgt aku nak tulis kat sini tapi xpalah...klau senang nanti aku tulis. Adk trus sepi, rasanya dia ada keja-outstation. Lagipun dia bukan lama boleh sunyi begitu klau tak da keja.hhehehehe

******
untuk mu sahabat, kenapa perlu ada perasaan dengki dlm hatimu, kenapa ada rasa tak senang di hatimu, nyata kita punyai kelebihan dan kelemahan berbeza...kenapa harus kau punyai sifat itu....kau harapkan aku menjadi pendengar setia tp kau sendri enggan utk mendengar, disebabkan kau sahabat....walaupun bertan2 berat masalah ku...ku tetap dengari jua rintihan mu. tp knapa tidak sesaat pun rntihan ku kau dengari.....mengertilah.

******
Petangnyaaa.......
aku dah makin miong nih,dah hampir 2 jam tetiba lampu dlm blik aku off. Naperla disaat aku punya kekuatan utk wat kija ada je yg menghalangnya. aku dah betul2 pening duk wat kija dlm gelap nih...apa nak jd ni. tepon org berkenaan tp takda jawapan.........nak marah la ni. sib baik pose klau tidak...looo rupa2nya DrN cakap ngn aku ada pius terbakar...mmm patutlah.....sabar aje lah.... skrg dah pkul 530pm..mmm ada 1 jam lagi masa utk aku siapkan keja, pas2 balik bbuka n rehat minda yg bergelora nih....

Hanya lampu garam aku je yg ada....bayangkan lah cemana nak wat keja dlm keadaan mcm ni. aku rasa macam dah nak muntah...alaaa mata aku makin rosak la mcm ni..uwaaaa

Nampak gayanya terpaksa la aku guna jgk lampu tdo bday aku nih.sayang sehh...ok la saket mata aku berkurang n sama ngn peningnya. dah ada 3 lampu tido aku nyalakan kat sini....apa la nasib arini

Tiada ulasan: