Sabtu, 8 Mac 2008

Jemput btandang...

Dah lama aku nak wat entry ni...tp asyik xjd je.fetie yg nak tgk sgt ni ha....inila tempat aku menginap di bumi welly...stakat ni alhamdulillah aku suka..walaupun tak mewah n gah..bangunan lama lah katakan....mlm2 tak bising, pkul 10 dah gelap.....diorg kan smua dah keja...dr2 atau nurse2 agaknya la...ye la.hostel hospital...aku pun senang, bole wat keja aku sesuka hati tanpa gangguan...nak tdo pun nyenyak sakan....ekekkkekee. cuma kata EF tempat dia bising..kiwi tiap2 mlm wat party..susah nak study! sian plak ngn dia, nanti la aku jemput dia study kat umah hostel aku.. ada lg gambar yg aku xsempat snap, suasana perjalanan dr hostel ke schul ....xyah la kan...

ini pemandangan trus dr bilik aku....90 degree...waktu ni hujan renyai2 yg kekdg lebat sesambil diiringi ngn angin kencang....wakakakkakaa....
Ini pun pemandangan yg sama..tp masa ni tak hujan...nampak tak bezanya tu...heheheehIni pemandangan dr sebelah kanan..bangunan merah sana tuh..kat situ la aku duduk masa mula2 sampai....dekat je ngn tempat skrg.Ini pemandangan dr sebelah kiri, nampak tak tu...itulah bangunan baru yg akan aku pindah tahun depan...mungkin aku akan terus menetap disini...senang la rasanya..sbb aku takkan duk kat Welly je..ada masa2 dlm 2-3 bulan aku kena p Dunedin dan jgk Christchurch.....
Ini pemandangan di waktu mlm...dikala aku tringin sgt nak balik msia...aku intai2 la tingkap ni...muga2 dapat idea baru utk thesis write-up.
ini ruper koridornya...memanjang g2. stakat ni aku selesa amat disini walaupun adakalanya tak selesa mana...adatlah...duk umah sndri baru selesa kan!!
inilah bilik aku yg ceto'et nih....jemputlah bertandang sesambil minum kopi dan jemput2 pisang....ehhhehhehee....

Tiada ulasan: