Ahad, 9 Mac 2008

Lagi?

Semlm aku dah siapkan list nak beli brg2 di pasar harini...tp sampai sana aku lupa bawak....n sama gak , aku dah bawak dgicam tp aku lupa nak snap pic la plak.....mmmm apela aku ni asyik lupa je..tp alhmdulillah bila aku balik bilik n check smua brg2 yg aku beli...sama ngn apa yg aku tulis...bahkan lebih la plak...ekekeekeke..xleh aaar rasa geram sungguh ngn sayur2 tuh..makan sayur takpa..sehat kan..tp kebanyakan sayur2 hari ni agak mahal berbandingan ngn mingu lepas.....geng aku p pasar pun dah btambah tau kali ni dr 2 mjd 4...dan dlm ramai tu..aku la yg duk paling jauh n paling byk beli sayur....berat seh...membimbitnya..aku dah beli kentang, celeri, sawi, cauliflower, carrot, epel, pisang, kiwi, avocado dan salad....nextweek aku mungkin sibuk dan klau apa yg aku plan bjalan lancar...masa aku akan byk dlm lab...jd aku xyah la duk risau n p kuar nak cari2 sayur2 lg...kan senang....
Ini juga chocholate pertama aku beli di Nz...baru skrg teringin sgt nak makan chocholate....mmg dah sampai masanya utk makan kut......jom makan!!...

Tiada ulasan: