Sabtu, 1 Mac 2008

Kembali kepadaNya

Puas aku tunggu ateh online.....dalam pkul 1030 am...along ym aku ngn phone dia...heran aku...apsal along trun kl nih....tapi xpa la....aku ingat lagi ateh tanya aku....agak2nya maklong macamana? bole pulih cam biasa tak? aku dgn jujur mjawab....mungkin tidak melainkan dgn keizinan dan ketentuanNya....aku pun lupa apa lg yg kami bualkan........cuma kata ateh, klau ada apa2 yg berlaku ...nak dia sampaikan berita pd aku atau tak. Aku kata ya, aku bersedia menerimanya.... kebetulan aku masih tak sehat, jd perbualan kami psal maklong terhenti di situ aje....Rupa2nya aku bru je dapat tahu 15 minit yg lalu....

Al-fatihah buat allahyarhamah Rokiah binti Abdullah yang telah kembali ke rahmatullah pada Khamis, 28 February 2008 hampir jam 4.00 ptg. Smoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman..amin



Doa aku sentiasa mengiringinya walau dimana aku berada...........

2 ulasan:

Scarlett Julia berkata...

salam takziah buat AP dan keluarga...Allah lebih sygkan Allahyarhamah....semua AP tabah disana...

anggerikpink berkata...

tima kasih scarl....bila dah jauh..macam2 plk dugaan yg melanda..xpala, muga2 Ap sentiasa tabah dan redha dgn dugaan ini. dan moga2 berkat tu smua juga Allah berikan Ap kejayaan kelak...