Isnin, 24 Mac 2008

Lara........

Byk perkara yg aku buat smlm...lewat mlm smlm aku ttdo, sedar2 dah pun masuk waktu subuh. Bilik jgn cerita la..berterabur dgn journal2 yg kononnya aku perlu baca...tp berapa kerat sgt yg masuk dlm kpala aku ni.....tp aku rasa lega ada perkara2 yg berfaedah aku lakukan dan InsyaAllah akan disambung pd hari ini plak......

selepas mengerjakan kewajipan sbg muslimah...ekkekekekee....(itu pesan along, 'jgn se
dih2, jdlah seorg muslimah yg banyak sabar dan berhati cekal'.....) aku terus buat persiapan utk memasak, dah lama aku nak wat kari tp tak menyempat nak masak...jd smlm aku nekad dan sediakan trus bahannya. Aku terus ke dapur....aman sungguh...mungkin yg lain blom bgn...bahgia sungguh aku rasakan...ekekekekeke.....aku goreng macaronni bersayur bersama sosej ayam berempah (ekekkekekekeee panjang gler....scarl, AP takde niat apa2 nih!!!!.hehehehhee) utk bfast aku n aku masak kari daging bersayur.....itu untuk esok lah...aku masak la awal2....senang nanti..masa yg lelain bole la aku study! smua menu aku alhmdulillah skrg smuanya bersayur.

memandangkan buah2an yg aku petik masih byk, dinner aku smua...buah2la hendaknya. Jgn la plak aku p curik kari daging bersayur aku tuh plak....ekekkekeee......smlm aku patutnya p hantaq buah2 n sayur2n kat C dan Kzi sama. tapi smlm punya la kronik sbb penat panjat pokok epel n pear.....sakit smua badan2 aku...pas2 ada blues2 sket!


Tgh2 aku masak td, entah naper teringat sgt kat mak aku.....rindunya....rindu
sgt2!!!!sbb masak kari kut...masakan kari mak...takde tandingan, ateh byk mewarisi bakat mak...tak mcm aku....ahakkkssss!!! byklah keistimewaan mak yg aku tak warisi, yg aku paling taktahan tuh, mak sungguh penyabar orgnya...dan aku? huhhhh hampeh...panas baran! tak sabar..asyik nak cepat n senang je smuanya....itu dulu la...skrg aku sket2 baik dah....sungguh!!! tp aku rindu kat mak, nak peluk mak jgk masa ni! nak buat mcmana ni??? sapa nak jawab ni!!!!huhuhuhuhuhuhuhuuuuu............tp mmg sejak smlm.....airmata ni asyik nak mengalir je....ntah naper ntah! hatiku yg lara.........





5 ulasan:

rad berkata...

Dlm hati yg lara pun...sodap lagi masakan tu!!
Mak sure bangga anak dara eh pandaiiiii masak kari takle macam ada org tu...(garam dia pakai air mata cukup ke?)hehehe
Pastu ada pulak makaroni lagi...Fuh!

anggerikpink berkata...

alaaa....kak...makan utk sndri2...sedap ke tak pun taktahu...asalkan dpt alas perut cukuplah....ekekkkekeee.....sib baik kari td tak masin....

ueya berkata...

Amboi ct..sedap nampak masakan...boleh kak zura rasa!jangan sedih2..kalau rasa sedih..jom kita g Pak n Save..he..he..gurau jer...

anggerikpink berkata...

salam......kakzura, camna bole jumpa blog ct ni...ekekkekkekee...segan lah ....hahhahahahaa.apapun slamat btandang...rasanya riwayat blog ni pun dah tak lama kut kak...cam dah nak bkubur g2....tgklah nanti :)

Aluguel de Computadores berkata...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.