Jumaat, 7 Mac 2008

Seronok

Khamis lepas...mmmm dah sminggu pun...aku dpt text dr farah.....'Kctt parcel kc dah sampai.besarnya!hehehehe' Tp punya la dsebabkan takde rezki nak ambil awal...ada je halangan n rintangannya.. akhirnya ptg selasa lps dgn bantuan Mayumi aku dpt gak amik parcel aku tuh....huhuhuhuuu...berat..smuanya baju2 sejuk, stationery ngn buku2 aku! adala beberapa kperluan aku yg lain.....contohnya?wakakaka...byk ....

terima kasih buat adk2 kat drummond st 13 ya....farah,nuha, yasmin dan ruzaini....dan mun2 gak, walaupun xjumpa lg. tq byk2 ya ;) begitu gak kat adk2 rumah 12.......


ini la nyawa aku..sebamed.(aku blom jumpa g di welly).mmm entah ada ke idak! sedey gak sbb tumpah hampir separuh..sib baik bawak 1L tinggal 500ml, klau yg dah sket...entah2 botol je yg sampai....smua baju aku wangi.. dan itu plak krim aku..triple defence lg laaa....klau xjalan gak taktahu la....susah aar duk cni keja nya asyik sapu losyen jer......keringkan abes kulit gatal2 n luka......yg lelain tu aadaaa g...aku xde mood aar nak amik gambar ...kuikuikui

Tiada ulasan: