Jumaat, 21 Mac 2008

Tiada maknanya

Aku taksempat nak gambar sama sbb duk sibuk chat ngn C, dan ada ramai la gak yg lain....tapi apa2pun ni la antara postgrad kat welly bersama Dato'.

Lastweek aku p dinner ngn ketua pengarah K*T, Dato' HS kat Istana Malaysia...mula2 malas nak p. tp bila C ajak p sama aku pun ikutla jgk.....Memandangkan N ada urusan untuk dibincangkan ngn Dato' kami pulang agak lewat. Dab byk jgk isu-isu yg F bangkitkan...mmmm aku rasa ada benarnya, cma akal aku tak sampai tahap tu! tp akhirnya aku baru tersedar, sapa F dan sapalah aku??? ekekekekeee....F dah terlebih makan garam dr aku laaa!!! Tapi aku rasa ada baiknya jgk aku p dinner nih, bukan senang nak jumpa Dato' sorang2 dan crita psal maslah kte satu sama satu! Dato' pernah p CSSR kan sunway hotel tahun lepas...dan secara jujurnya aku kurang puashati ngn jawapan dr soalan yg diajukan oleh hadirin walaupun dalam konteks yg berbeza. Bila melibatkan IPTA amat sukar utk memberikan jawapan kepada semua kekusutan! Tapi kali ni lain (munkin kerana ianya dibawah bidang kuasa K*T), walaupun blom ada apa2 tindakan tapi aku rasa Dato' memberikan jawapan yg menyejukkan hati la...Byk juga yg aku pelajari dan sedari.....sepanjang perjalanan dr hostel aku sampailah pulang ke semula hostel tuh!! Mcm2 perkara .....

Easter

Hari Welly dah mula bercuti, Jumaat sampailah Senin nanti. 'Easter Holiday' depa kata.Svisor aku dah kasi sebijik telor chocholate kat aku...aku ni duk risau la tak makan takut tak halal..bila selidik punya selidik..ekkeekek..halal aaarrr.mcm2 jenis ada...seronok gak bercerita psal telor chocholate nih...berbalik pd cuti tadi, apalah bezanya kan cuti pd aku, sbb hari ni pun aku masuk lab..dr 8 pg td sampailah skrg baru siap. Sakit smua rasa badan aku sbb duduk lama sgt dalam BC..paling2 bahu aku nih..aiiii dah tua sgt ke aku nih!!!....pas2 paling tensen aku silap buat eksperiment...silap baca concentration ngn dan silap prepare extracts!!! wahhh...sungguh menguji kesabaran...otak aku betul2 tepu...bila dah mmg kosong dan aku xleh pk sket pun, aku kluar dr lab n tgk dan baca smula method tuh. Alhmdulillah dapat la jgk akhirnya.........tp entah mcmana la gaknya result nanti...
Esok depa nak p 'fruit picking', tp aku tak sure aku berkesempatan ke tak nak p sama. Bergantung kpd kenderaan la jgk...ekekekkeee...Klau ada rezki nanti aku p dan snap gambar! OK lah slamat berhjung minggu buat smua...smua kte sentiasa dlm lindungan Allah...Amin...
ps : buat dak ajipp...AF dah mula ke? slamat la melayan ya.....

3 ulasan:

just me berkata...

fruit picking? eeeeeeeeeee jelesnyaaaaa

anggerikpink berkata...

ekekkeeee....moh la g sama.....best....

Ajipp berkata...

elleyhh scarl ari tu balik kg sakan manjat pokok mangga..
ala2 fruit picking gak kaedahnya tu kan??
ekkekeke...

AP.. AF dah start.. tapi khabarnya AC tersangat membosankan...