Rabu, 26 Disember 2007

Dah dapat laaa...

Td aku kol bendahari nak tanya psal agent utk shipping. dan dia kata Alhamdulillah.....aku dah dapat aaaa.....flight ticket. Dari KLIA ke Wellington transit d Auckland. Doakan aku smoga slamat dan cemerlang di sana nanti. Tak tahu nak cakap apa....sedih, gembira, takut smuanya ada.....kali pertama aku akan pergi jauh dr keluarga. klau stakat KL to KB tu tak kesah lah.dah biasa pun.nak balik bila2 masa je....dan dapat ke mak kol aku lg tiap2 pagi bila aku dah sampai sana nanti?.....aku kena pastikan....dapat!!!!

Skrang aku duk busy nak uruskan shipping...barang2 aku byk lah....dan pagi td aku dah buat discussion ngn co-supervisor aku berkenaan dgn reserach plan. sedikit sebanyak aku rasa lega dan jelas dgn apa yg aku akan buat. Aku kena kuat dan tabah.......insyaAllah berkat usaha dan doa makabah, along, angah, achik, ateh, dan smua inlaw, cikgu2, kawan2 insyaAllah smuanya akan menjadi milik aku dlm 3 tahun ini.......Doakan saya ya ;))

tp aku sedih laaa..........uwaaaaaaaa. Smoga smua kekecewaan, keperitann dan pengorbanan yang aku telah, sedang dan akan aku gagahi ini akan membuahkan hasil. Hasil yg insyaAllah membolehkan aku membela nasib anak bangsa aku suatu masa nanti ...Ya Allah perkenankan lah doa hambamu ini......

Tiada ulasan: