Selasa, 18 Disember 2007

Roti

smlm Teh dah buat roti dulu....dlm pkul 947mlm dia mms aku gambar nih!!!katanya dah jumpa kedai 'bake with yen'....dah beli barang2. nanti nak wat muffin lagi....ekekekekekkee. tunggu aku Teh, aku nak blajar wat roti gak....
Aku tgh tggu msg adk sbenarnya....sibuk ngn mangsa banjir atau sibuk duk investigate psal Hindaf sebenarnya.....? mmmm.....
smlm tgk berita, rumah nenek kat PM banjir...dah tenggalam 2 anak tangga.....empangan kat selatan Thai pecah kan...itu la sbb nya paras air di sungai golok meningkat. rumah nenek aku plak dekat je dgn sungai tuh....lagipun lebih kurang 6ribu mangsa dari PM....mmm sib baik nenek aku tak ada kat situ..klau susah la jgk..sian plak mangsa2 banjir nih.....

aku ingat Teh purposely letak roti yg dia beli gni. Ruper2nya mmg betullah...roti ni buat sendri la...

Tiada ulasan: