Jumaat, 28 Disember 2007

Hari terakhir


Hari ni hari terakhir aku kerja.....byk nya lg benda yg nak aku uruskan. Sibuk sungguh. sampai nak pengsan rasanya....mlm td aku tertido masa tgh buat draft utk journal yg akan dihantar.hhahhahahahha sedar2 dah pkul 545am. dgan perut laparnya.taksempat aaa nak g makan....intai jgk hphone klau2 ada msg dr adk. Mlm kemarin dia merajuk sbb aku tak bagitau bila aku nak berangkat...aku bukan taknak bagitahu cuma lambat sket. bru nak cakap dia dah merajuk.....marah sgt la tu ngn aku.sampai hari ni pun xnak reply msg aku..ekekkekekkeekkee. Aku percaya setiap yg berlaku mesti ada hikhmahnya yg tersendri.

byk benda aku nak bercerita tp tak sempat lah nampaknya. lelain entry lah klau aku berkesempatan. Luch smlm xjadi sbb org nya sibuk. Aku pun lagi suka, senang sbb tak tahu nak tolak mcmana lg. nak cakap byk2 kali aku kesian, tp aku dah cakap...degil jgk. Smlm dia kol lg....aku xselesa lah. Mudah2an aku mendapat perlindungan dr Allah. Aku hargai perasaan itu cuma hati ini masih blom sedia utk menerimanya lebih dari seorg sahabat!!

Tiada ulasan: