Rabu, 5 Disember 2007

Penang


Entah kenapa, malas betul aku nak pergi conference kali ni...macam xbest sgt lah presentation kali ni. aku g ngn mc, kat Holiday Inn Batu Feringgi. Bilik kitaorg..fullamak...besar n cantuk giler babas punya, melampau lah aku ni kan..takda la cantik sgt2.hillview je la. tp biasalah harganya pun cantik. aku rasa kan sbb duk kat bilik mahal ni lah aku jd malas nak g conference yg kat sebelah ngn hotel aku je...Park Royal. dah lama aku tak ke pantai, oleh itu sejak ari pertama aku sampai sini aku akan turun duk tepi pantai...muhasabah diri..ekekeekkee. mlm semlm aku sempat main air ...biarpun dah tgh mlm..dah dekat pkul 12mlm. Apa yg aku pasti...sudah byk nikmat Allah berikan pada aku..dan dugaan yg bertandang itu ada lah antara tanda Allah masih sayangkan aku....aku berdoa supaya byk sgt2 spy aku tidak kufur dgn nikmat ini...smoga smuanya berakhir dengan baik.


aku sempat borak ngn Cole psal sampel yg aku nak bawak g W. emmmm nampaknya ada lagi masalah yg perlu aku tangani...entah kenapa smuanya datang bertimpa2..tapi itu bukan penamat...malah satu peringatan supaya akal ku sentiasa bergerak n berfikir.....alaaaa aku kena lah pikir positif..usah pedulikan apa org kata....org hanya pandai berkata2, baik atau buruk kita org tetap akan memperkatakannya...betul tak.....

Tiada ulasan: