Rabu, 26 Disember 2007

Minggu akhir


Minggu ni minggu terakhir aku bekerja....hari2 berikutnya aku ambil cuti sehinggalah tarikh aku berangkat. Aku nak spend masa ngn family aku. kemarin cuti, seharian aku duk rumah sewa tuh...sedih pun ada walaupun aku jarang duk kat rumah tuh...rumah sewa tuh mcm persinggahan..kekdg housemate aku pun tak tahu ke mana aku pegi. klau outstation tuh mahunya sampai minggu2 bila dicampurkan plak ngn aku g rumah ateh, angah atau achik. lagipun klau hari biasa aku balik mlm diorg dah kuar...diorg balik aku dah tdo...pagi2 buta aku dah kuar masa tu diorg xbgn pun lagi. jd ktaorg ni jarang sgt jumpa...hari minggu klau aku takbalik pn, aku akan g office lak...smlm seharian aku sendrian kat umah housemate balik kpg beraya. Ptg lps solat asar barulah aku kuar cari makan..itupun sbb mak dah kol n bising2 suh aku makan....malas btul aku nak kuar..makanan kat bilik smua dah abes. ye la lagi 3 hari je aku akan stay kat umah tu..malaslah nak simpan apa2 lagi.

masa tgh tunggu order aku tringat kat adk.mmmm entah apa la yg dibuat...lamala jgk aku tunggu makanan aku nak siap. masa duk tunggu2 tuh, aku nampak student aku. Alamak.....aku doa sgt2 jgn lah dia dtg makan kat tempat aku nih.huhuuhuu...aku dah pandang tempat lain bila aku nampak dia dan kawan2 dah masuk kat restaurant tuh.. aku buat2 sibuk msg...tp ..huuhhhuu...dia dtg kat meja aku. menyapa, tanya khabar lama plak tuh....aku plak yg naik segan...bukan dia...uwaaaa...baik jgk rupanya student aku ni ya.heheheheh...biasanya aku xsuka betul jumpa student tempat2 lain kecuali di fakulti..naper erk?ekkekeekeke..aku pun xtahu. dah dapat makanan aku cepat2 g kat keta nak balik. sekali aku terpeleot la plak...sandal aku tuh yg licin...hampeh btul. sib baik tak teruk..klau tak buat malu je..huhhhh

dah balik, masa aku nak makan, aku dapat msg...ekekkekekekekeke.msg dr adk....hehhehehehee.aku makan 4-5 suap dulu...biar dia tunggu aku reply.reply lambat2 sket..mmmmm bru dia tahu cemana rasanya menunggu!!!ekkekekekekee...aku pun bbalas la msg ngn adk utk seketika lamanya......hehhehehehheh. Mlm tadi aku tdo awal......tdo ngn lena skali..rasanya la......
**klau nak jd profesional...kena sembunyikan ke apa yg kte rasa? urghhhh!!!! aku rasa tak...pd aku, takyah la nak hipokrit2 nih nanti mental yg sakit!!!!!!! pada aku biarlah apa org akan kata asalkan aku bahgia dan aku xbuat benda yg salah..... drpd... org nampak aku happy dan profesional and yet jiwa dan hati aku sebenarnya sakit merana!!!!!!!!!

Tiada ulasan: