Isnin, 10 Disember 2007

Bday Teh


Hari ini aku ada medical checkup kat PJ. mmmm mintak2 kali ni result blood test aku ok. Hari ni plak bday Teh, ptg tadi aku kuar ngn angah g belikan cake utk Teh plak. Checha yg mengikut pun nak jgk cake, dptlah dia sebiji cake. Ptgnya bila aku nak ke rumah Teh, Checha nak mengikut....katanya nak main dgn Haziq...mmm bila mak n abah dia kasi ikut...aku bawak ajelah....sepanjang perjalanan dia tdo. aku ni bukan main lg...berhemah bawak keta sbb bawak anakbuah aku...klau tak dah lama aku merempit.....tambahan plak petang tuh hujan...agak lewat. jd aku xjd la merempit...sian ngn anak buah aku tuh.....Oklah Happy Besday Teh....semoga dmurahkan rezki yg halal, dipanjangkan umur, ditambahkan iman dan menjadi anak solehah, isteri mithali, ibu mithali dan kakak solehah (ini khas utk aku je tau)...

Tiada ulasan: