Ahad, 27 Julai 2008

Hambar


cuaca d welly yg makin teruk, hujan dan dsertai ribut....kuat sungguh angin nya...aku ingatkan terselamat dr cuaca ini yg dikatakan mulai teruk pd awal july...ruper2nya hujung july plak ia melanda...aku xsehat...mungkin sbb cuaca dan juga sedikit tekanan...sedikit? huhuhhhuuuuu....berat sungguh!!!! july bakal berakhir...august bakal menjelma buat aku gundah gulana...moga2 tersimpan seribu satu rahmat dan hikmah dsbalik smuanya yg berlaku....walalu apa pun dugaannya, selagi Allah bukakan pintu hatiku ini..InsyaAllah semuanya tiada yg mustahil....

takda mood utk menceritakan segalanya...terlalu byk perkara yg bermain di kepala aku dan perlu disiap dan dihantar......hanya satu ku mohon...ya Allah berikan lah aku kekuatan.khamis lps ateh dah berangkat....aku doakan ateh slamat pergi dan slamat pulang....entah kenapa rasa rindu benar pd ateh....ateh, cepatla balik...e**kk tunggu ni.....'

hujan membawa seribu satu rahmat tp hujan d hati swans tiada siapa yg tahu..............

makkkkk, abah, ateh, along, angah, achik tolong shuteq.......!!!
umiiiiiiiiii, bujang besor.....tolonglah upi.................!!!

Tiada ulasan: