Selasa, 15 Julai 2008

Rotoroa ke Welly : siri 4

entry terakhir sempena jalan2 rombongan cik kiah dah sampi ke penghujungnya....penat mengupload gambar seh....berpinar2 mata nih...hehheheehe...demi pembaca terchenta....



Hari terakhir...perjalanan balik dr Rotoroa ke Welly dlm 8 jam sumer nya....cam balik kb je! kami sempat singgah d Rotoroa Lake...mmmm cantiknya....ada burung byk2...ada swans...black swans lg tu....suka sgt2!!!!







aku suka sgt swans ni.rasa cam nak trun peluk je, pegang2 dan main2..... huhuhhuuu...sungguh….aku xtipu...cantik amat!!!




Pas2 sempat singgah kat liliput farm yg tutup hari tu..alhmdulillah kali ni bukak...cantik gak...yg bestnya dapat lah jgk aku kasi sheep2 tu makan....best...mulut dia lembek2 n panas ....bestlah! aku suka! pada mulanya nak p agrodoom...tempat ni pun teramat lah best(aku baca dr brochure lah) tp memandangkan jauh serta tiket yg mahal, tambahan plak kami mengejar masa....xsempatlah di tunaikan hajat tersebut! aku rasa selain dr bdak2.... aku adalah manusia pertama dr golongan dewasa yg seronok!! entah apa2...hahahahahhaaa.......





kat situ ada kangaroo...ada rabbit...ada lembu tompok besar, ada kambing gurun, ada biri2..ada...ada...sumer ada.....aku suka rabbit...sempat amik gambar dan pegang...rindunya pd ebok (rabbit achik ngn mokwea -)....pas2 perjalanan balik, ada la a few gambar yg aku sempat snap dlm perjalanan...sian kat para pemandu..mesti letih...aku yg xmemandu pun trasa apatah lg depa2 kan....lg pun aku mmg...bukan long distance punya driver...fast driver ya lah....ekekekekeke....sakit badan lah! paling jauh aku pernah drive?eekekekekekee buat malu je...xnak la aku cakap kat sini..tp pernah la kut, 5-6 jam......










oklah...berakhirnya percutian kami buat kali ni...rombongan cik kiah yg ke-2 akan dteruskan....smlm aku baca paper, katanya seal dah makin byk naik di Wairarapa...mmmm bestnya....klau lah bole pegang n main2 tu pun best gak kan...kekekkekeee....jgn xcaya, aku dah mimpi pun smlm...kuang2!!!!

Tiada ulasan: