Ahad, 13 Julai 2008

Keliru


Aku pun xtahu knapa aku slalu dtemukan dgn org2 yg complicated....hidup aku dah la teramat complicated...jumpa plak ngn org2 camni? knapa ya? klau aku cakap pun org xkan percaya...tp aku sndri pun sebenarnya keliru...teramatlah keliru....dilemma nya aku!antara nyata dan khayalan, dmana aku sebenarnya....kenapa aku dipilih......alangkah bagusnya...klau bukan aku!arghhhhhhh...aku xsuka dlm keadaan begini!

KENAPA AKU??????????

smlm aku dah tahu siapa Ryan yg sebenarnya...Allah itu Maha Adil, Maha bijaksana....selagi kte jujur, berniat baik dan ikhlas..walau macamana pun Allah akan tetap memberikan petunjukNya. Aku xcakap apa2 pun walaupun aku tahu ada perkara yg tak betul...tp ptg smlm dia sendri yg memulakan segalanya dan menerangkan dgn terperinci...mmmm xda apa2 kesan pun pd aku...sbb aku dah agak, cuma berat utk dtanyakan pd tuan empunya dri...biarlah dia sndri yg mengaku dan mperjelaskannya!

Tiada ulasan: