Khamis, 3 Julai 2008

Aku dan dirimu....???



seawal 730 pg lg aku ada meeting ngn sv aku....punya lah awal kelam kabut aku...pening itik pun ada...mmg la aku sampai awal kat schul, tp xkanlah sesampai aku je trus meeting ala....dah la aku xbetul minggu ni...rasa cam ada yg tak kena....tp yg paling best sv aku happy sgt bila aku cakap aku nak away from lab for 4 days....hahahaa dia lak yg excited! ok lah...aku nak p bercuti jap...nanti aku tepek pics byk2...insyaAllah.....doakan smoga perjalanan pergi dan balik aku slamat...amin..

slamat berBBQ buat kluarga ku d *****.....ya lah family gathering tanpa aku...mesti depa rindu aku punyalah.x percaya? tgklah nanti....mesti trasa ketiadaan aku...ahakkkss....okeh xpa...nanti kte webcam eh.....drive memolek ya sumer! ateh, along, angah, achik.....jaga mak n abah molek2...smoga ikatan kluarga kte tetap utuh dan sntiasa dlm keberkatan dan lindunganNya...amin..InsyaAllah, aku akan turut sama memeriahkannya suatu masa, ketika n hari nanti......

-

Tiba saat nya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yg menggebu
Tentang cinta yang tak terungkap

Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak teredam
Memenuhi mimpi mimpi malam kita

Chorus:
Duhai cintaku sayangku lepaskanlah
Perasaanmu rindumu sluruh cintamu
Dan kini hanya ada aku dan dirimu

Sesaat di keabadian

Jika sang waktu bisa kita hentikan
Dan sgala mimpi mimpi jadi kenyataan
Meleburkan semua batas
Antara kau dan aku�. kita

** aku suka lagu ni....mula2 xsuka..makin lama makin suka lak!!!!

Tiada ulasan: