Isnin, 21 Julai 2008

Pasrah harapan



smlm p majlis tahlil kat umah kbell...mmmm cantiknya bunga dlm kws rumah kbell...putihnya menggoda. putih bersih....besar plak kelopaknya tu..cantik sgt2....subur dan tegak je pokoknya... megah berdiri... kalaulah aku sebegitu.....aku mintak ngn kbell bunga tuh...walaupun malu yg amat...memula memain je...tp bersungguh la plak aku p amik n potong wat balik umah...suka sgt...cantik....tima kasih byk2 kbell&AbgA...

hati resah dan risau sejak minggu lepas, tp dbiarkan saja...malas nak dpk kan sgt...nanti sumer keja xjalan...aku xpasti apa yg perlu aku buat...naik pening kpala aku pk kan....tunggu lah hujung minggu ni camna....klau xsettle gak..tpaksalah habaq kat bos....ya Allah berilah kekuatan pd hambamu ini....hari ni aku dapat email dr main campus...inilah lg satu keresahan yg melanda...smoga Allah permudahkan perjalanan ini....kepada mu tuhan ku pasrah harapan....


orked S belikan utk aku

3 ulasan:

aiShaH berkata...

Cantiknya bunga.. kat oversea murah je bunga macam tu.. terasa rindu lak saat2 duk kat sana

anggerikpink berkata...

salam chah...

kat nz mahai gak chah...takda benda yg murah kat nz ni...heran tul...tp bunga putih di kwsn rumah kbell aritu mmg cantik amat...

aiShaH berkata...

Makna.. sydney je harga ok kot.. tapi waktu pergi Canterburry hari tu harga ok gak