Rabu, 16 Julai 2008

Sempoi



seharian...aku asyik makan je...xbenti2....byknya aku makan arini? naper? xda la lapar sgt...tp mulut asik nak makan je? mmmm...pg td ada meeting ngn svisor...smlm cam biasalah...aku xleh lena....naik katil jam 11...nak lena entah pkul brapa...aku ttdo dlm bacaan surah al-kahfi emak....tu pun dah berapa kali duk ulang2...sesambil aku cuba mengikut baca sama...mak dah pesan hafaz surah tu...huhuhuhuhhuu...al-waqiah pun aku xlepas lg...usahhkan al-kahfi....agaknya...byk sgt ke titik hitam dlm hati aku? susah nak hafaz ni????.....

harini mcm biasa...pepagi lg aku dah sampai schul tp meeting kalini xda la pkul 730 pg..ekekkee...aku slalu gni..lps meeting rasa "sempoi"....dah xtahu nak buat apa...rasa cam nak rehat je kejap...baru je balik dr bercuti...aiii xkan nak rehat lg kut! ahakss.....jd aku pun buat lah keja2 ringan sket2 n buat plan utk 2minggu akan dtg...pas2 duk wat filing..journal ni nampaknya dah byk...aku dah susun sumer elok2 aritu...tp bila aku nak guna...bersepah smula...pas2 aku susun balik...aku duk wat keja yg sama...mcmana la nak wat system filing yg berkesan gamaknya ya????

skrg aku rasa cam lapar lg? aduiiihhh....apsal ni? makan td aku baca doa apa??....dah malam...xkan nak makan lg......????

*berborak ngn badnija...psal lagu2 lama..katanya terimbas nostalgia zaman kecik2 dulu...zaman yg xpernah kenal erti risau, xkenal penat...xkenal sumer2...happy je sepanjang masa......mmmmm zaman sentiasa brada dlm pelukan emak....aku rindu...klau lah aku bole kembali ke zaman itu!.......

mawar putih buat mama.....

Tiada ulasan: